Wednesday, June 11, 2008

Seyredilecek Film Var Mı?

En son ne zaman "guzelmis" dedigim bir filme gittim ya da izledim hatirlamiyorum. Film manyagi olan ben sıkıldım ara ara iyi film bulamamaktan. Efektlerin b.kunu cikariyorlar artik.

Gecenlerde bir fuar ziyareti icin Almanya'ya gitmistim. Kaldığımız otelle fuar arası biraz uzak olduğu icin trenle gelip gitmistik. Adamların trenleri tabelada ne yazıyorsa o dakikada geliyor, o dakikada variyor gidecegi yere. Çok sıkıcı, Turk'u bozar boyle seyler. Insan "nerde kaldi ulan bu tren" diye bile sinirlenip kufur edemeyecekse yemisim oyle memleketi.

Neyse dagitmayayim: adamlarin tren istasyonlarini gorunce aklima 3-4 ay once izledigim "guzelmis" dedigim bir film geldi; Das Leben der Anderen. Turkiye'de "Baskalarının Hayati" diye gosterildi zannedersem. Güzel bir film, konuyu anlatıpta izlemek isteyenlerin keyfini kaçırmayayım. Aynı filme gecenlerde Serdar Turgut atifta bulunmus, okumak isteyen buyursun, lakin yazıda spoiler var ona gore.

No comments: